Marketing & communicatie adviseur

Ben jij ervaren in marketing en communicatie en sta je graag midden in een organisatie? Om vorm en uitvoering te geven aan onze marketing- en communicatiestrategie zoeken we iemand die graag in een technische omgeving werkt.

Dit ga je doen

Binnen deze functie denk je mee over de marketing en communicatiestrategie en voer je de gemaakte plannen uit. Ook geef je advies over en invulling aan onze projecten gericht op marketinguitingen. Als energieke communicatieadviseur kan het jou niet gevarieerd genoeg zijn. De stap naar Archipunt ligt dan ook helemaal in jouw straatje. Je gaat de overgang van oude naar nieuwe huisstijl van dichtbij meemaken, waarin professionele en activerende communicatie op nummer 1 staat. Zie jij jezelf daarin bijdragen?

Als adviseur marketing en communicatie ben je een belangrijke schakel binnen onze organisatie. Met je collega van marketing werk je hierbij nauw samen met de Manager Organisatie en de Directeur.
De ene keer organiseer of schrijf je de inhoud (lees: verhalen, video’s en foto’s) voor op de website of organiseer je een kennisevenement. De andere keer maak je de jaarplanning voor de marketing en communicatie, en voer je deze ook uit. Je bent verantwoordelijk voor alle uitingen via onze website, social media en nieuwsbrieven waarbij je de kwaliteit en eenduidigheid bewaakt van alle teksten en uitingen die bedoeld zijn voor klanten of medewerkers.

Dit breng jij mee

Je hebt tenminste een vijftal jaren werkervaring op HBO werk- en denkniveau en affiniteit met de bouwsector.

Met jouw proactieve houding schakel je met veel energie tussen adviseren, coördineren en creëren. Je werkt graag samen met anderen en kunt goed verbinden. Je bent open en daadkrachtig. Je kunt goed luisteren en durft door te vragen om tot de kern te komen. Je kunt goed plannen en prioriteren, maar bent ook flexibel wanneer op een dag alles anders loopt dan gepland. Dat je veel moet schakelen tussen verschillende werkzaamheden en contactpersonen, vind je geen punt – je geniet juist van de afwisseling.

Waar kom je terecht

Archipunt streeft naar een toekomstbestendige gebouwde omgeving door betrouwbare, plezierige en kwalitatieve bouwkundige diensten te leveren. Ons team is toegewijd aan het behalen van doelgerichte resultaten, gedreven door innovatie en passie voor het vak. Wij koesteren de kracht van mensen en hechten waarde aan onderlinge zorg en respect voor elkaar en onze omgeving. Wij worden erkend door onze betrouwbaarheid, het plezier dat we halen uit ons werk, en de hoogwaardige kwaliteit van onze diensten. Toewijding en innovatie vormen de basis van ons streven naar duurzame oplossingen.

Wat bieden wij jou

  • Een passend salaris, gebaseerd op leeftijd en ervaring.
  • Een functie van 24-32 uur.
  • 31 vakantiedagen (o.b.v. 40 uur per week).
  • Een goede pensioenregeling bij Zwitserleven.
  • Ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, trainingen en opleidingen.

Solliciteren

Ben jij na het lezen van deze vacature enthousiast geworden? Dan leren we je graag kennen. Twijfel je of je voldoende kennis of ervaring hebt, maar ben je wel geïnteresseerd? Schroom dan niet en neem contact met ons op. Stuur je motivatie met je cv naar personeelszaken@archipunt.nl ter attentie van José Luikens. Heb je nog vragen? Neem dan contact op met José via telefoonnummer 050-3133636 of stuur haar een e-mail. Ze geeft je graag antwoord.